Tanszékvezetői pályázati kiírás
PÁLYÁZATI FORMANYOMTATVÁNY
Csak a sárga színű mezők módosíthatók. A nyomtatványt aláírva, és Word-formátumban e-mailen (allaspalyazat@pte.hu) kell megküldeni a HSZI-nak.
A nyomtatványhoz a státuszigazolást csatolni kell.
Pályázatot kiíró szervezeti egységre vonatkozó információk |
Szervezeti egység megnevezése |
Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Társadalmi Kapcsolatok Intézete |
Pontos címe |
7624 Pécs, Rókus u.2. |
|
Munkáltatói jogkör gyakorlója |
Dr. Nagy Zoltán |
|
- beosztása |
intézetigazgató |
Pályázati kapcsolattartó(HSZI-val törtőnő kapcsolattartás) E-mail és telefonszám megadása kötelező |
Munkatárs neve |
Arató Diána Ágnes |
- beosztása |
ügyvivő szakértő |
|
- telefonszáma |
72/503-600/25300-as mellék |
|
- e-mail címe |
||
Érdeklődők számára kíván-e információt adni?* |
Igen |
Státuszra vonatkozó információk
Státuszegyeztetés nélkül pályáztatás nem kezdeményezhető.
Státuszt egyeztetni elektronikus levélben lehet a status@pte.hu címen.
|
Státusz megnevezése*
|
Név: Még be nem töltött üres státusz Új státusz |
Rektori engedély szükséges-e?** |
Igen Nem |
|
Keret* |
Centralizált Decentralizált |
|
**2010. augusztus 18-a előtt megüresedett státusz esetén, annak betöltéséhez rektori engedélyre van szükség. |
Munkavégzés helye |
Szervezeti egység megnevezése |
PTE BTK Társadalmi Kapcsolatok Intézete Politikatudományi és Nemzetközi Tanulmányok Tanszék |
Pontos címe |
7624 Pécs, Ifjúság u. 6. |
|
Munkahelyi vezetőjének neve |
Dr. Nagy Zoltán |
|
- beosztása |
egyetemi tanár, intézetigazgató |
Álláshelyre vonatkozó alapvető információk
|
Pályázat tárgya* |
Munkakör Vezetői megbízás Mindkettő |
Munkakör megnevezése |
egyetemi tanár, docens, vagy doktori fokozattal rendelkező adjunktus |
|
Foglalkoztatás jellege* |
Teljes munkaidő Részmunkaidő - heti órakeret: |
|
Jogviszony időtartama |
Határozott Határozatlan |
|
Határozott idejű foglalkoztatás |
|
|
Vezetői megbízás megnevezése |
intézeti tanszékvezető |
|
- szintje* |
Vezető |
|
- időtartama |
Időtartama: Az intézeti tanszékvezető megbízása egyetemi tanár esetében 5 évre, egyetemi docens és adjunktus esetében 3 évre szól. Az intézeti tanszékvezetők megbízása a 65. életév betöltéséig terjedhet. |
Ellátandó feladatok felsorolása |
(1) Az intézeti tanszékvezető feladat- és hatásköre kiterjed az intézeti tanszékre tartozó minden olyan ügyre, amelyet a szabályzat nem utal az intézetigazgató, az intézeti tanács vagy az intézeti tanszék értekezletének a hatáskörébe. (2) Az intézeti tanszék vezetője feladat- és hatáskörében eljárva a) képviseli az intézeti tanszéket, kivéve az intézetigazgató hatáskörébe tartozó ügyeket; b) szervezi és irányítja a szervezeti egység oktató, tudományos- kutató és egyéb tevékenységét; c) javaslatot tesz a szervezeti egység munkatársait érintő munkáltatói jogok gyakorlására; d) közvetlen munkahelyi felettesként irányítja a szervezeti egységhez tartozó munkavállalók munkáját; e) gazdálkodik a tanszék rendelkezésére bocsátott költségvetési kerettel, pályázati és egyéb forrásokkal; f) akadályoztatás esetén gondoskodik megfelelő helyettesítéséről. (3) Az oktatás szervezése és irányítása körében a) kezdeményezi szakok alapítását és indítását, a tanterv elkészítését, illetve módosítását; b) a szakfelelőssel együttműködve biztosítja a kurzusok meghirdetését, illetve azok programjának elkészítését; szervezi az oktatás és vizsgáztatásteljesítését; c) javaslatot tesz a szakok indítására és létszámkeretére, a meghirdetendő specializációkra vonatkozóan; d) javaslatot tesz államvizsga bizottsági elnökök megbízására; e) megszervezi a hallgatók tanulmányi munkájával összefüggő oktatási, vizsgáztatási és a – tanulmányi hivatal hatáskörébe nem tartozó – oktatásigazgatási feladatokat. (4) Az intézeten belül az álláshelyek az egyes intézeti tanszékekhez kapcsolódnak. Az intézeti tanszék vezetője a munkáltatói jogok gyakorlásával kapcsolatban javaslatot tesz az intézetigazgatón keresztül a Dékánnak a) a tanszéki álláshelyek betöltésére (pályázat kiírása, az oktatási feladatot ellátó intézeti tanszéki munkatársak személye, közalkalmazotti jogviszony megszüntetése és módosítása); b) külső óraadók megbízására (figyelembe véve az oktatói-kutatói követelményrendszer rendelkezéseit, az ellátandó óraszámot és kapcsolódó oktatási feladatokat) c) a munkavállalók előmenetele, átsorolása, fegyelmi illetve kártérítési eljárás megindítása kérdésében; d) kiemelkedő munkavégzés elismerésére (rendkívüli jutalmak, felterjesztés kitüntetésre stb.). (5) Az intézeti tanszék vezetője közvetlen munkahelyi felettesként a) közreműködik az intézeti tanszékhez tartozó munkavállalók minősítésében, b) meghatározza az oktatók adott tanévre, illetve félévre vonatkozó oktatási feladatait, valamint egyéb feladatait, c) irányítja és ellenőrzi a hozzá beosztott munkavállalók munkavégzését. |
|
Pályázati feltételek |
Végzettség, szakképzettség |
a tanszéken határozott időben alkalmazott egyetemi tanár, docens, vagy doktori fokozattal rendelkező adjunktus |
Tudományos fokozat |
PhD. |
|
Nyelvismeret |
|
|
Gyakorlat |
|
|
Egyéb feltétel |
|
Pályázat benyújtása, elbírálása, betölthetősége |
Postai úton |
Postacím: - |
Elektronikus levélben |
E-mail: arato.diana@pte.hu |
|
Benyújtási határidő: |
2017.január 31. |
|
Elbírálás határideje: |
A pályázat benyújtási határidejét követő 15 nap. |
|
Betölthető legkorábban: |
2017.február 16. |
Egyéb közlemények / benyújtandó mellékletek |
A pályázó által a pályázathoz csatolandó iratok, igazolások felsorolása:
Személyi rész: - pályázati kérelem; - a pályázati feltételek teljesülésének igazolása
Vezetői elképzelések: - motiváció; - helyzetértékelés; - vezetői program.
Nyilatkozatok: - összeférhetetlenségi nyilatkozat (Foglalkoztatási Követelményrendszer 22. számú melléklete); - az illetékes személyek és testületek felhatalmazása a teljes pályázati anyag megismerésére. |